sobota, 24 lipca 2010

Bez ciebie nie ma mnie...

Wiesz kochanie że gdyby nie ty nie było by mnie ? Według wierzeń Greków na ziemie podczas narodzin spada jedna dusza która jest dzielona na dwie części... I całe życie jest po to by móc ją odnaleźć... Cały świat... miliony ludzi... a ja ciebie odnalazłem... odnalazłem moją drugą połówkę...
Chciałbym spędzić z tobą resztę moich dni... całą wieczność... i dłużej...
Cholera... jak ja cię kocham...

Minęła kolejna wspólna noc... która to już ? ósma ? teraz nie wiem nawet czy sam zdołałbym usnąć...

Moja poziomka ;** moja pyza... ;*

2 komentarze:

  1. nie ciśnij mi, dobra? żadna ze mnie pyza. :p
    pfff

    OdpowiedzUsuń
  2. "Gdyby nie Ty... nie wiem jak teraz bym żył. Gdzie chodził, z kim spał.
    Może bym był..., może nie.
    Gdyby nie Ty."

    Ja Ciebie też szalenie kocham. I spędzimy ze sobą całą wieczność, i dłużej.<3

    A L W A Y S & F O R E V E R .

    OdpowiedzUsuń

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)