wtorek, 27 lipca 2010

Moje kochanie właśnie leży opatulona zieloną kołdrą w której jednej nocy wypaliłem dziurę fajką ;D
Ostatnio na ,,pytajniku'' ktoś zadał pytanie czy planujemy duży ślub ;D dla dociekliwych: będzie w stylu rockowym...

Może pewne osoby rozbawi fakt że parę chwil temu całowaliśmy się w deszczu... pikanterii całej sytuacji dodaje że byłem w Jonki dresie i jej koszulce z logo supermena ;D trochę spodnie uwierały mnie w ,,interes'' ale ogólnie nie było źle xD ech... tak tak... jesteśmy z deczka nienormalni.

Dobra, kończę to pisanie i idę na łóżko do mojej pani ;**

1 komentarz:

  1. Ej, nasz ślub będzie najlepszy! <3

    No jesteśmy nienormalni. I chociaż nie jesteśmy tak nudni jak inni. :D I powiem Ci : sexownie wyglądałeś w moich ciuchach :D

    Kocham Cię, mój Panie ;**

    OdpowiedzUsuń

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)