poniedziałek, 23 sierpnia 2010

i chce Cię mieć, na dzień dobry, i na dobranoc . ♥

Zauważyłam, że ostatnio coraz mniej piszemy tutaj. Może dlatego, że jesteśmy zajęci sobą?
Możliwe. Ale nie żałuję, uwierz mi. Te wszystkie sekundy, minuty, godziny i wreszcie całe doby, spędzone z Tobą są tym co najważniejsze. Nie zamieniłabym tego na nic. (Noooo, chyba że za jakiś zajebisty aparat...... hihi, wiesz że żartuję! ;* )
Ogólnie teraz też weszłam tylko po to, by napisać, że bardzo, ale to bardzo Cię kocham.
I że uwielbiam Twoje miny podczas gry w Tony Hawka, i lubię te sms'y, które wysyłasz do mnie z łazienki. ;DD

Kocham Cię, no kocham, kocham, kocham!
A zaraz pójdziemy spać, znów przytuleni, znów tak blisko, znów razem.
Będę czuła ciepło Twego ciała, oddech na szyi, i ramiona przytulające mnie. Czego chcieć więcej?


i chce Cię mieć, na dzień dobry, i na dobranoc . ♥ 
I narazie mam. Narazie, ponieważ rok szkolny zbliża się wielkimi krokami.
Co my wtedy zrobimy? Jak my sobie damy radę oddzielnie?

2 komentarze:

  1. Oj kochanie ;** zawszę będę przy tobie... w roku szkolnym wystarczy telefon i już będę do ciebie śmigał ;** kocham cię ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. No i jednak nie jest tak łatwo z tym spotykaniem się za jeden telefon... :(

    OdpowiedzUsuń

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)