piątek, 1 października 2010

"I am nothing special, of this I am sure. I am a common man with common thoughts and I've led a common life. There are no monuments dedicated to me and my name will soon be forgotten, but I've loved another with all my heart and soul, and to me, this has always been enough.."
— Nicholas Sparks (The Notebook)

 



Myślałeś że nie wiem co to za cytat? Kochanie, ja ,, Pamiętnik" znam na pamięć po polsku i po angielsku.♥

Ale dziękuję Ci. Czasem faktycznie zachowujesz się może nie jak dupek ale jak głupek. Ale kocham Cię, i zależy mi. Uwierz w to, uwierz w siebie, wtedy uwierzysz też w nas.
Nie żałuj tego że jesteś sobą. Gdybyś nim nie był, to nie wiem czy była bym z Tobą. Czy kochałabym Cię tak jak kocham Cię teraz. Nie wiem czy w ogóle byśmy się spotkali...
Bądź sobą. Bądź tym Niente, którego pokochałam. Który poprosi mnie o rękę, który weźmie ze mną ślub, taki jaki obydwoje sobie wymarzyliśmy. Bądź tym Niente, który będzie wspaniałym ojcem naszych dzieci. Tym, który wspiera mnie w każdej sytuacji, opiekuje się mną, daje się łaskotać do łez. Który rozświetla tą szarość rzeczywistości otaczającą nas.
Bądź tym Niente, który jest dla mnie całym światem.♥

Kocham Cię. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)