wtorek, 14 grudnia 2010

Bardzo Cię kocham, jesteś seksowny i w ogóle łał, wszystkie dziewczyny mi Cię zazdroszczą! Jesteś zajebisty! Wyglądasz super w ubraniu. Świetnie w bokserkach. A bez bokserek to w ogóle łał!
Kurdę, nie pamiętam co tam mi więcej jojczyłeś przed chwilą nad głową, że mam napisać w notce. ;P

Oczywiście to są żarty, to powyżej;p Bo w sumie miałam o czym innym napisać. :D
Otóż dzisiejszego dnia mieliśmy wspólną sesję u Marty Pleban! ♥
Przepiździało nas jak nie wiem co, ale było warto! Zdjęć kilka widzieliśmy już na jej deviantArt'cie [ link ], i ja się jaram, jaram, jaram! ♥
Nie mogę się doczekać wszystkich! Może jak będę miała za dużo czasu to wstawię tutaj kilka.  ♥


A narazie zmykamy, bo zachciało mi się popcornu i wyciągam Niente w tą pizgawicę do Kauflandu. ^^


3majcie się wszyscy cieplutko! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)