niedziela, 5 grudnia 2010

Przepraszam czytelników jak i Ciebie kociaku że nie napisałem wczoraj tej notki... brak weny...


5 miesięcy i 1 dzień... Tyle już jesteśmy razem... jeśli chodzi o związki to dość krótki odcinek czasu...

Krótki ale wspaniały. Każdego dnia budzę się koło Ciebie kochanie i cieszę się że Cię mam... 

Uwielbiam patrzeć jak się śmiejesz, uwielbiam twój uśmiech... To jak się na mnie gniewasz i to jak 

śmiejesz się z komedii... Po takim okresie czasu widziałem już wszystkie emocje drzemiące w twojej

głowie. I akceptuje to wszystko... radość, złość, euforie... Kocham Cię bez względu na wszystko...

Moja notka nie ma ani ładu ani składu... Sam nie wiem o co mi chodziło ale to właśnie miłość do Ciebie

sprawia że mam w swojej głowie jeden wielki bałagan. Ciesze się z tych 5 miesięcy i 1 dnia razem.

Z czasem tych dni będzie przybywać... Kocham Cię ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)