wtorek, 29 marca 2011

nowy wygląd bloga by panna poziomka♥

Znów zmieniam wygląd bloga.
Bo mi się znudził. :) No i wydawał mi się taki... zaplątany. Napakowany. Nakićkane było i o. A teraz chcę by był bardziej czytelny. Dla Was, a tak że i dla Nas. Mam nadzieję, że uda mi się to osiągnąć. :) A że się wkręęęciłam w ,,misję", to już trochę to trwa, i jeszcze pewnie z godzinę jak nie dwie, mi się zejdzie. ;p




I jak Wam się podoba? A Tobie, Niente?
[ Oczywiście to pytanie tak jakby zadaję Wam dopiero jutro,
tzn. w środę rano, jak już będzie 'po wszystkim'. :D]


A i przypomniało mi się, że muszę stworzyć jeszcze jedną ankietę dla Was. (;
Dla Was, bo Wasze głosy są ważne dla Nas, poza tym powinniście wiedzieć co się dzieje, i że są plany ZMIANY ADRESU tego bloga [ wiem, wiem, już dawno temu o tym była wzmianka, ale teraz to już tak na poważnie!] - jako że to właśnie ,,na poważnie" to ankieta będzie ,,otwarta" tylko do 05.04.2010. Więc śpieszcie się z oddawaniem głosów, bo każdy głos się liczy!

Dobranoc. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)