środa, 21 lipca 2010

*bijące serducho*

Kocham Nas. Kocham Ciebie.
Nikt tego nie zmieni, prawda?


No to co, kochanie, czyżby dziś kolejny dzień walki z anonimami? ^__^
Choć nie powiem, z tymi sms'ami do Ciebie to już przegięli .___.
Ż e n u a. Dosłownie.
Ale olać ich, my wiemy jak jest, a oni swoim wpierdalaniem nic nie zdziałają...
Obiecasz mi to?
Przyznam przy okazji, że wiedziałam, że będzie ciężko, ale nie wiedziałam, że aż tak...
Nie dam się, możesz być tego pewny. Nie zmienię zdania, nie zmienię uczuć. Nie potrafię.











EUROPE "NEW LOVE IN TOWN"


I .
Nic nie wygląda tak samo
Ponownie widzę ludzi i miejsca w nowym świetle
Łaską jest wznieść się w rozwarte niebo,
teraz wiem, że istnieje powód, dla którego czuję, że żyję...

 
Ref.

Bo dziś jest nowa miłość w mieście
budząc emocje nie myślałem, że takich doświadczę,
Tak się dzisiaj wkoło okazało
Chcę powiedzieć całemu światu,
że jest nowa miłość w mieście.


II
.
To był dziwny rodzaj dołka
Zawsze trzymałem głowę wysoko i nie wiedziałem,
że wkrótce rozpadnie się mój świat z za różowych okularów
Wystarczy Cię delikatnie trzymać, by nadzieja była w moim sercu
I już jestem poza ciemnością...


III
.
Wszystko co poznałem uczyniło mnie tym kim jestem dzisiaj,
Każdy wybór doprowadził mnie tu,
a gdy widzę Twoją twarz odnajduję swoją drogę...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)