niedziela, 18 lipca 2010

;*

Hm, no to mamy założonego bloga, misiu. :*
Zrobiłam go na blogspot.com, bo tutaj można we dwoje prowadzić bloga, więc to raczej wygodne jest ;-)
Mam nadzieję, że jak już wieczorem wejdziesz na gg, to zajrzysz tutaj i trochę pouzupełniasz (nie chciałam już być taka fajna i sama tego robić, wolałam zostawić też coś dla Ciebie :D ).


Tak w ogóle, to dziękuję, za ten wspaniały weekend. Ten co właśnie się kończy...
Było naprawdę cudownie (wiem, wiem, cudowna to woda z Lichenia jest, ale ćśśś ;x ). Byłam taka szczęśliwa, taka... no ojej, chyba sam wiesz ;3 ;*
Wiedz, że naprawdę Cię kocham, i mimo iż nie widzimy się dopiero kilka godzin, to ja już szalenie tęsknię za Tobą...
A, i przepraszam Cię... sam wiesz za co...
Szalenie mi głupio, że tak wyszło, że tak zje#ałam. ;[
A, i że skiepściłam spaghetti :p


Kocham Cię, Niente, kocham do szaleństwa...<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)