niedziela, 18 lipca 2010

Jejku, jejku!

Ja wiem, że Ty pewnie się zaraz pojawisz na gg, czy coś takiego, no ale ja niewyrabiam z tęsknoty za Tobą! Rozumiesz to, prawda? Okrutne uczucie, wykańczające...
Nie wiem już co sama ze sobą zrobić. O, a na dodatek został ostatni papieros. Kurczę, o tej porze to nie za fajna perspektywa by iść samej do sklepu po fajki. Ale olać, olać, nie o tym miałam pisać!


Hah, i miałeś rację misiu! Już zaczynają się wielce zdziwione pytania na formspring.me o Nas, o Ciebie. XD
Aż normalnie się uśmiałam przy pytaniu "Dlaczego niente ??????? XDDDDDD" ( tia, zachowałam oryginalną pisownię, bo to też jest dobre =D). Pytanie ostro inteligentne, nie uważasz? =D



A, i ja nie wiem jak ja dzisiejszą noc dam radę...
Chyba źle robisz, że tak mnie przyzwyczajasz do wspólnego spania. Do tego ratowania mnie od koszmarów. Do tych rozmów ze mną przez sen (=D). Do pocałunków na ,,dzień dobry'' i wspólnej herbatki na kanapie...
Noooo,  rozpieszczasz mnie jak nikt inny. Aż czasem mi głupio, bo wydaje mi się, że ja tak nie potrafię, że nawet do pięt Ci w tym nie dorastam. Że jestem w tym wypadku tylko tą co bierze, a nie daje nic od siebie... ;C

A, i od razu wstawię zdjęcie, które z godzinę temu pojawiło się na gronie i oczywiście na fejbuniu też:








[ w oryginale słowa brzmią ładniej : A quelle étoile, à quel Dieu, Je dois cet amour dans ses yeux? ;-) ]




Kocham Cię, mój Ty geju sexowny :*
W ogóle, obczaj jak ja wyszłam, jak jakaś ,,pyza'' =D




 

2 komentarze:

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)