poniedziałek, 19 lipca 2010

Kocham cię... kocham jak wariat ;*

Kochał ją... kochał, jak nigdy dotąd w swoim krótkim 17letnim życiu. Nie tak jak na tych łzawych filmach, nie tak jak
wyidealizowany wampir czy tragiczny bohater Szekspira... To było coś więcej, coś czego nie da się opisać słowami... coś
wspaniałego.
Kochaliście kiedyś tak mocno że aż bolało ? Spotkaliście kiedyś miłość tak piękną że aż straszną ?
Tego nie przeżywają zwykli ludzie. W dzisiejszych czasach ciężko spotkać kogoś, dla kogo miłość to marzenie...
Tęsknota ukryta bardzo głęboko... tam gdzie nie dociera zepsucie dnia codziennego...

Moje serce biło dla niej. Stopniowo przepompowywało krew płynącą dla niej. Dla kobiety mojego życia...



Kocham cię Poziomko ;**


ps. Nie przepraszaj ;P
ps2. Makaron był niezły... tylko trochę przesolony...
ps3. dzisiaj wyprawa do Ciotki Ilony xD
ps4. Ja cię kocham bardziej ;* ;P

1 komentarz:

  1. Ja Ciebie też kocham:*
    To jest piękne, to co napisałeś.:*

    Ja, ja kocham baaaaardziej! <3


    ...."Natural Game Studio " - eeeeeeee...że co?! że kto?! :D

    OdpowiedzUsuń

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)