poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Kocham cię, to nic i wszystko zarazem.

Kocham cię, to nic i wszystko zarazem...
Spotkaliście już w swoim życiu kogoś idealnego ?
Wiem wiem nie ma ludzi idealnych...
Ale myślę że miłość właśnie tak działa... Przemienia zwyczajnego człowieka w osóbkę idealną...
Taka jest właśnie dla mnie moja Poziomka...
Idealnie idealna w najdrobniejszym szczególe ;* kocham jak się do mnie uśmiecha... kocham to jak na mnie patrzy... kocham ją...
Nawet teraz, jak lata po mieszkaniu z wielkim zielonym workiem na śmieci i robi porządki ;D
Zaczynam zastanawiać się jak dwoje ludzi może zrobić tyle bałaganu w tak krótkim czasie...


Kochanie... zrobiłaś bałagan w moim sercu i głowie... za to ci dziękuje ;*
Jesteś dla mnie wszystkim... wolę spędzić całe życie z tobą w drewnianej chacie na końcu świata niż w najpiękniejszej nawet krainie...
Wprowadzasz do mojego serca promyki słońca i sprawiasz że się uśmiecham jak na ciebie patrze ;*
Zawszę będziemy razem... i kij w oko temu kto w to nie wierze...

Jonka:
- kurwa mać!
Oj idę pomóc ci w tym sprzątaniu ;)

2 komentarze:

  1. Oj kochanie, to "kurwa mać" to było a propo tego, że nie mogłam opakowań do pizzy wpakować do worka :D
    Nie musiałeś mi pomagać, naprawdę! W końcu to moje mieszkanie. ;p
    Ale masz rację, nie wiem jak my ten bałagan robimy... I mogę się założyć, że jutro będzie to samo co dziś, ten sam słodki bałagan. ;D

    Ja kocham na Ciebie patrzeć. ;*
    Na Twoje oczy, Twój uśmiech... Wszystko jest w Tobie takie piękne! <3
    Sprawiasz że chce mi się ż y ć ! i wiem, że tak będzie już zawsze, zawsze na zawsze i do końca i jeszcze dłużej! ;*

    Kurczę, poszedłeś pod prysznic i zastanawiam się, czy nie wkraść się do łazienki i dołączyć do Ciebie.... mhmmm... ^___~
    Drugi prysznic w ciągu 15 minut przecież mi nie zaszkodzi;D
    Hihihi, kocham Cię.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten mój komentarz, to prawie jak oddzielna notka ;3

    Dobra, idę pod ten pryyyysznic! =D

    OdpowiedzUsuń

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)