poniedziałek, 2 sierpnia 2010

reeeeelaaax, take it easy!

Hah, jesteśmy zajebiści ;D
Tak jakby ktoś nie wiedział jeszcze. ;3


Zaraz właśnie idziemy się relaksować - domowe SPA, to jest to!
Uwielbiam Cię za to, wiesz? ( I za wszystko inne jak najbardziej też... Za noszenie żwirku do kuwety także, hahaha. <3)
Bo przecież który inny chłopak zgodził by się na zrobienie sobie ze mną mojego ananasowego peelingu, maseczek, a potem wcierania w ciało słodkich balsamów? A, nie, przepraszam, to jest mus do ciała arbuzowo-melonowy (yummy!). I masaże... Mrrrr.
- Chyba żaden! Jesteś moim ideałem.<3
Nawet jeśli mówią że jesteś pedałkiem. Ale jesteś  m o i m  pedałkiem, a ja  T w o j ą  pedałką!

K O C H A M  C I Ę. ;*



Manim astheee hu.♥
(Pamiętasz co to oznacza? ;-))



Dobra, to idziemy się relaksować,
dobrej nocy wszystkim.
Anonimom także. :)

3 komentarze:

  1. No ba ;D Domowe spa tp jest to ;) Menim astheee hu znaczy ,,moja dusza należy do ciebie''... Moja do ciebie też kochanie ;* Dobra, pędzimy do łazienki ;)

    OdpowiedzUsuń

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)