wtorek, 3 sierpnia 2010

Obiecałem ci kochanie że będę pisał jedną notkę dziennie i postaram się dotrzymać obietnicy ;*
Tak słodko śpisz... co tam że jest już 13 ;D Wczorajsze domowe SPA było zajebiste ;)
Mam nadzieje że się nie przeziębisz bo to po troszku moja wina...
Wczoraj zaplanowaliśmy datę ślubu... mam nadzieje że się uda... musi się udać ;*
Niektórzy pierdzielą że za krótko jesteśmy razem i że to nie miłość... Co oni mogą wiedzieć ? Przecież nie siedzą w naszych sercach i nie wiedzą co do siebie czujemy...
,,Gdy cię nie ma zimno jest, w moim sercu pada deszcz''...
Jesteś dla mnie jak powietrze... gdy nie ma cię w pobliżu... duszę się i umieram...
Data ślubu zaplanowana na Maj... zawszę będziemy razem... ;**

2 komentarze:

  1. CHCĘ BYĆ DRUHNĄ/ŚWIADKOWĄ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, no ja bym chciała by było tak jak zagranicą mają, 3 druhny i 3 świadków. hmmm. ciekawe czy tak się w Polsce da ; >

    OdpowiedzUsuń

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)