sobota, 4 września 2010

To przez Niego... moje serce nuci ,,hmmm". ♥


Wiem, że z tymi słowami, które są w tytule się powtarzam (opis na gg, status na fb i notka na photoblogu), ale są piękne, jak i piosenka z której pochodzą :)


Ogólnie dziś świętowaliśmy z Niente nasze wspólne 2 miesiące. TAK, to już 2 miesiące!
Jest zajebiście. I nadal będzie. Z dnia na dzień jeszcze lepiej, choć sama nie wierzyłam że tak może być. Ale jest.
Jak to się stało że trafiłam na takiego idealnego dla mnie faceta? Normalnie los wreszcie postanowił być dla mnie łaskawy. Po tylu nieudanych związkach, facetach którzy okazywali się nic nie warci, wreszcie pojawił się Ten Jedyny. Ten mi przeznaczony. Ten wymarzony. Ten bezcenny. ♥
Ten z którym w niedalekiej przyszłości wezmę ślub i będę najszczęśliwszą kobietą na świecie.
Budowanie wspólnej przyszłości, dom, dzieci. Rodzina.
Nie zabraknie tam też miejsca dla Yuny. W ogóle mamy zamiar mieć więcej niż jednego kotka. ;-)
Ale nie o tym miałam pisać, o nie, nie nie!
Dzień ten spędziliśmy miło, nie powiem że nie.;-)
Rano jak byliśmy na zakupach... Niente kupił mi (swoją drogą wymarzony od dzieciństwa) bańkowy pistolet.♥ No wiecie, taki co to duuuużo baniek mydlanych robi. Ze szczęścia skakałam jak głupia, i oczywiście musiałam odrazu go wypróbować, także wokół fontanny latało mnóstwo baniek =D
O 17.00 - jest to godzina którą ustaliliśmy jako ta w której się poznaliśmy - poszliśmy do Tygielka na loooody ♥ Do Tygielka, po to, by być jak najbliżej miejsca w którym się poznaliśmy. Bo niestety dojścia do pieńka i schodów nie ma. ;<
Ale i tak źle nie było! ;) Huk, że trochę zmarzłam, ale nie zrezygnowała bym z tego. Nigdy. Tak samo jak nigdy z Niego nie zrezygnuję ;*
Zresztą te buziaki były tak słodkie. I to jak nawzajem się karmiliśmy lodami, by spróbować smaków jakie ma druga osoba. Musieliśmy wyglądać uroczo :)



No i tak na koniec, oczywiście gratulacje dla nas samych! oraz piosenka z której pochodzą tytułowe słowa:






Niestety nie ma napisów polskich, ale jeśli kogoś interesuje, to piosenka pochodzi z filmu Salaam Namaste (swoją drogą piękny film, i podobna trochę historia do naszej - bynajmniej do momentu kiedy dziewczyna zaszła w ciążę ;-))


To przez Niego... moje serce nuci ,,hmmm". ♥
Kocham Cię Niente! ♥ ♥ ♥

6 komentarzy:

  1. Oj poziomko poziomko... przez ciebie moje serducho tańczy rumbę... gdy budzisz się rano wydziera się wniebogłosy ,,niente, gdzie znalazłeś tak świetną dziewczynę'' ;* Gdy cierpisz, cierpi razem z tobą... gdy się śmiejesz, ono dotrzymuje ci kroku... jest twoje na dobre i na złe... do tańca i do różańca... na zawszę twoje bo (obczaj to) kocham cię jak nikt inny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Popłakałam się. ;( Bez kitu nie wiem czemu, ale czytając ten komentarz zakręciła mi się łezka w oku...
    Dziękuję Ci kochany. Dziękuję Ci za to, że ze mną jesteś. Za to JAKI jesteś. Za wszystko, to dobre i to złe też. ♥

    Ja Cię kocham i tak mocniej. ;*
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałem, że gustujecie również w filmach z bollywod ;) Polecam filmy z Shah Rukh Khanem, są również świetne!

    Pozdrawiam, Rogaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a macie film (ten z notki) z lektorem bądź napisami? chętnie bym pożyczył ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak mam ten film pożyczony od koleżanki, chyba w jakiejś gazecie był więc jest i lektor i napisy :)
    Możemy zrobić tak, że poproszę kogoś by mi go przegrał na płytkę (niestety moja własna nagrywarka jest dead x_X) i wtedy moglibyśmy Ci pożyczyć tą moją kopię (bo wiadomo, nie bardzo mogę się koleżanki płytą rządzić jak swoją;-)).

    OdpowiedzUsuń

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)