środa, 24 listopada 2010

Moje życie nie jest sprawiedliwe anie proste
jednak przy Tobie,
jestem w stanie uwierzyć w cuda...

Kociak czyta książkę... Jest tak zajęta że nie zauważa jak co chwila na nią zerkam...
Tak słodko wygląda jak robi jej się taka delikatna zmarszczka tuż nad lewym okiem jak się nad czymś skupia ;D
Nagle wstała, gania po pokoju i szuka fioletowego cienia do powiek... aż dziwo nie domaga się żebym jej pomógł xD
Akcja zagęszcza się jak w rosyjskim melodramacie ;D
Kocham te jej pomysły i wyskoki... Z nią nigdy nie jest nudno... Taka moja prywatna bomba z opóźnionym zapłonem.
To nie tylko typowa kobietka, zmienna jak kameleon ale istny wulkan emocji...
Właśnie szuka czegoś w pudełku z płytami ;D
Pasujemy do siebie... realizujemy nasze myśli zaraz po zmaterializowaniu się ich w głowie.
Zaraz zaczniemy oglądać film, potem małe przedstawienie w moim wykonaniu (spróbuje jej poprawić humorek jednoosobową wersją Romea i Juli bo wygrzebałem scenariusz z półki ;D)
no i wspólne czytanie książek... to wszystko przy akompaniamencie czułości i pocałunków jak to na Miłość przystało...
Kocham tego małego rudzielca... Ona kocha mnie... i co więcej do szczęścia potrzeba?

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłej nocki.
Niente


1 komentarz:

  1. No taaak, tylko ja potrafię czytać książkę, a po chwili zerwać się i szukać jak wariatka czegoś w mieszkaniu :D Ale nadal uparcie twierdzę że go kupiłam, albo fioletowy albo żółty ten cień, tylko go gdzieś wessało :| Albo już bez kitu mam coś z pamięcią :D

    Ja nie wiem co Ty masz do tej mojej zmarszczki, bez kitu. Poza tym nie wiem skąd Ty ją wymyśliłeś, ja niczego takiego nie robię ;P
    A nad książką zawsze się skupiam, kurczę, jak byś poczytał trochę książek tych które ja czytam, to miałbyś to samo, też byś się tak wkręcał. Zwłaszcza że ta którą czytam teraz bez kitu dobra jest i ojej, wkręciłam się w nią :D

    Za ten opóźniony zapłon to chyba kopa zarobisz :D ;*

    Myślę, że nam już nic więcej do szczęścia chyba nie potrzeba. Mamy wszystko to, co najważniejsze ♥

    Kocham Cię, Skunksiku ♥
    Always & forever. ♥

    OdpowiedzUsuń

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)