czwartek, 8 września 2011

bez Ciebie każda chwila to udręka.

A gdy Cię nie ma przy mnie w moim sercu pustka,
Chce raz jeszcze spojrzeć w Twoje oczy, poczuć Twe usta.
Dotyk Twojej dłoni, ciepło Twego ciała (...)

Każda chwila z Tobą jest tak piękna,
Lecz ucieka tak szybko. Chciałbym zatrzymać czas
I mieć Cię przy sobie już na zawsze blisko.
Aby móc Cię znów zobaczyć oddałbym wszystko (...)

Prawdziwa miłość jest tylko jedna,
Razem nie zbłądzimy choćby droga była długa i kręta.
Bowiem moje serce płonie żywym ogniem (...)
Cokolwiek robię ciągle Ciebie mam w mej głowie,
A jesteś wszystkim czego potrzebuje ukrytym w jednej osobie.


A teraz siedzę sam na sam z mymi myślami,
Targany rozterkami, otoczony ciszą.
I choć tyle przeszkód stoi między nami
Przy Tobie czuję że wszystkie marzenia się ziszczą.
I chociaż nie wiem jaką życie jutro rzuci kartą,
Staram się jak mogę bo wiem że warto.
Zaufanie, zrozumienie- dzięki Tobie znam To.
Szczera jedna miłość- dzięki Tobie mam To.
I z utęsknieniem czekam na ten dzień,
Kiedy będę mógł znów zobaczyć Cię.
Wszystko łatwiejsze jest odkąd mamy nawzajem siebie.
Chce przy Tobie być w każdej chwili dobrej
Jak i tej kiedy będziesz w potrzebie. (...)


Ty jesteś tak daleko, bez Ciebie nie jest lekko,
Ale miłość daje mi siłę by szczęśliwie żyć!

1 komentarz:

Klawiatura nie gryzie!
My też! ;-)